poniedziałek, 30 lipca 2012

Początek


Od kilku lat interesowałam się fotografią. Zawsze podziwiałam zdjęcia z podróży innych osób i zaczęłam im zazdrościć. Pierwszym krokiem było kupienie aparatu - NIKON D3000. Fajny aparat dla początkujących i prosty w obsłudze. Zaraz po kupieniu aparatu pojechałam nad nasze rodzime morze i muszę przyznać, że zdjęcia wyszły rewelacyjne. No i miałam ogromną frajdę z robienia tych zdjęć. Jednak brakowało mi podstaw teoretycznych o kompozycji zdjęć. Kupiłam multum książek, czytałam setki publikacji w internecie. Starałam się je wykorzystać w praktyce, lecz nie za bardzo mi to wychodziło. Podjęłam decyzję o tym, żeby zapisać się na kurs fotograficzny. I to zrobiłam w styczniu 2011 roku. Kurs trwał 3 miesiące - zawierał zajęcia teoretyczne i praktyczne. Po każdych zajęciach teoretycznych byłą zadawana "praca domowa". Pozwoliła ona utrwalić zdobytą wiedzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz